And oh, my boy you're, oh, so coy

Kom just hem efter en dag på språng. Började morgonen med att dra  till Boden på jobbintervju och det gick hur bra som helst! Sen plockade jag upp min brud också drog vi på friluftsdag, lufsade runt lite i skogen och snackade skit, men när gör vi inte det liksom? 

Sen bjöd vår käre Robert på kaffe, hur mysigt som helst, trots att de båda bara spelade Wordfeud med varandra medan jag tuggade på kex. Hem, till Kalix och handla och nu gör jag middag. Jag har som ni kanske märkt varit bortrest och jag har gått ner två kilo under tiden jag var där,  så nu är det bara att göda upp sig!



Kommentarer
Postat av: beakis

haha shit vilken äcklig bild!

2011-09-29 @ 07:02:06
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0