You know it's funny how freedom can make us feel contained

Jag har en dålig dag. Jag har haft drömmar som jag aldrig varit med om tidigare inatt och jag har tänkt på det hela dagen. Flera gånger såg jag kända platser, personer och händelser, men jag bytte ut ansiktena på personerna det handlade om. Så alla andra såg en person medan jag såg en annan, fast i fel kropp. Problemet är att jag inte minns vilka de var från början eller vilka jag bytte ut dem mot. Jag minns bara att jag sa till personerna jag var med i drömmen att jag såg det nu, att jag fattade alltihop, det var som ett stort aha-moment och jag blev skitglad när det hände. Frågan är bara vad det är jag vill förstå.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0