Vad gör du med din söndagsmorgon?

Lax, vaniljte och självömkan beskriver min morgon på bästa vis. Sitter och mumsar på den där laxbiten och massa goda grönsaker med lite creme fraiche och låter ett stort glas te värma min ömma hals. Vaknade upp med en riktig dunderförkylning idag och det känns inte ett dugg roligt. Har varit hes hela helgen, men om jag ska vara ärlig tycker jag bara det varit mysigt. Det är dock inte mysigt längre när näsan rinner floder och när varje ord känns som en kniv i halsen. Så kan jag väl passa på att påminna om att det är jag som ska jobba heltid imorgon med att snacka i telefon. Underbart!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

lax <3

2011-10-30 @ 11:35:53
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0