Höstens första riktiga styrkepass

Dagens styrkepass gick sådär, jag kände mig förvirrad under tiden jag tränade. Vad ska jag göra nu? Hur gjorde jag det där nu igen? Massa såna frågor dök upp och jag fick inte så bra upplägg på träningen, men skönt var det i alla fall. Kände att min mage fick ta en hel del stryk och likaså mina axlar, resten av kroppen slapp dock undan lite väl lätt. Till nästa pass hoppas jag ha hittat tillbaka rytmen.

Det var längesen min mage var såhär platt och befriad från kärlekshandtag.
Får ju nästan ångest över hur konstigt fettet delas upp över min kropp.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

heheh gillar sarkasmen... =)

2011-10-04 @ 20:48:56

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0