Underpants/Yogapants radius

Är det någon där ute som har koll på vad en underpants radius är? Jag började tänka på den alldeles nyss eftersom att jag har en liknande som håller på att växa. Det är alltså hur långt man går utan byxor, typ från sängen till badrummet och den borde inte vara större än så. Och när den väl börjar växa slutar den aldrig.

Själv går jag ingenstans utan byxor, obviously, men jag börjar tänja gränserna för mina supersköna yogabyxor. Först hörde de hemma i mitt hus, sen hos den dåvarande pojkvännen, skulle jag inte åka bil mellan stannade de hemma. Nu överväger jag däremot att sätta mig och köra ett par mil i dem. Vem vet, om ett tag kanske jag går till skolan i dem.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahaaha, jag har faktiskt varit officiellt ute bland folk med mina...so i feel you. för sköna helt enkelt.

2011-10-22 @ 14:23:51

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0