My words are weapons in which I murder you with

Fick en gammal favoritlåt på huvudet idag, blev så nöjd. Så nynnade på den medan jag stod på löpbandet och brände av några hundra kalorier, kändes otroligt skönt. Jag är galet motiverad på träning den här veckan och har ett bra schema planerat, imorgon och på fredag ska jag styrketräna och på torsdag blir det zumba.

Jag brukar annars ha svårt att hitta balansen mellan styrketräning och kondition eftersom att jag tycker det är mycket roligare att lyfta skrot än att lufsa fram på löpbandet en timme. Jag är helt enkelt för rastlös för det. Så tacka gudarna att det finns roliga danspass att bränna kalorier på :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0