I'm falling in love and it's better this time than I've ever known

Råkade fumla till det när jag ställde klockan igår. När jag ska planera tar jag först bort tiden mellan bussens avgångstid och tiden det tar att gå, sen lägger jag bara på en timme. Igårkväll var jag dock så förvirrad så jag la på två timmar av någon anledning? Aja, jag vaknade hur som helst en kvart före klockan ringde och kände mig pigg och lycklig. Jag älskar morgonljuset, det finns inget vackrare och när jag får vakna till det blir det alltid bra dagar. Kanske därför jag tycker det är så jobbigt i bo här uppe. Nä nu måste jag jobba lite på min outfit och dagens lunch, knepiga grejer båda två alltså. Måste nog gå och shoppa ihop massa nya kläder som är passande att bära på jobbet. Puss mina söta små larver <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0