I just really wanna be with you

Jag är otroligt uppåt just nu, livet leker på något vis. Det känns som att jag bara vill rusa ut ur det här rummet och dansa mig igenom stan. Det ska jag självklart inte göra för man har ju en viss mängd ansvar i livet. Jag måste plugga lite nu, men jag ska i alla fall lyssna på lyckorusmusik under tiden, sen måste jag åka till jobbet. Känner mig väldigt motiverad, jag ser framemot kvällens jobb riktigt mycket.

Har dessutom dragit på mig en otrolig hemlängtan. Hela 53 dagar till måste jag sitta här och frysa och bli missförstådd innan jag äntligen får förflytta fötterna till bekanta marker igen. Det hade gärna fått vara ungefär femtio dagar mindre. Jag behöver få andas skånsk luft.







Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0