Det här inlägget får varken en rubrik eller en bild.

En viss dam låg vaken mellan två och halv sex inatt och funderade över riktigt viktiga saker. Mest på vad som är godast, en perfekt latte eller varm choklad toppad med minimarshallows och grädde. Jag kom fram till att jag hade velat ha en chocolatte. Och jag ber om ursäkt på förhand om det här inlägget blir riktigt dåligt, jag är bara så otroligt trött. Sitter till och med och sörplar i mig en energidryck och det är ju verkligen inte min grej egentligen. Sen klarade jag arbetsprovet också, så imorgon blir jag anställd på riktigt. Lovely! Jag är otroligt stolt över mig själv. Well, nu ska jag tömma resten av sockret ner i kroppen så man blir lite mer speedad än vanligt sen har jag ett tal att skriva. Lite dåligt timat att jobba första veckan samtidigt som jag för första gången i höst känner att jag har mycket att göra i skolan. Tacka gudarna för koffein och socker.

Kommentarer
Postat av: Sara Roos

Vars ska du jobba? :)

2011-10-24 @ 17:55:12
URL: http://jahman.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0