Det här är ett desperat inlägg, eller kanske ett slags hot

Nu slipper du inte undan längre! En helg ifrån varandra går väl an, men nu känner jag att jag börjar förlora min manlighet på något vis här. Passagerarsätet i min bil har varit tomt alldeles för länge och jag behöver faktiskt någon som kokar kaffe åt mig på morgonen. Jag lovar även att hjälpa dig med dina armband och att försöka låta bli att sucka om vi hamnar på någon form av varuhus eller butik, så länge du förlåter mig för att jag kommer glömma att raka mig imorgon. PS. Jag vill vara stora skeden. DS. ♥



Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha fan vad söt du är <3

2011-10-27 @ 18:48:11

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0