All the problems make me wanna go like a bad girl straight to video

Hemkommen från jobbet och sitter/ligger nu i sängen och myser. Min rygg gör ont, jag gillar det inte. Jag kan inte sitta still när jag pratar i telefon, jag glömmer bort det, så kommer jag på mig själv en bit in i samtalen med att sitta som en luffare. Problemet är liknande hemma, då jag ofta råkar vandra iväg från fönstret och tappa täckningen utan att vara medveten om det. Anyway, det gick jättebra att jobba, jag känner mig nöjd och motiverad. Min energi verkar aldrig ta slut, inte nu heller. Så istället för att sova, som jag verkligen borde, har jag tänt ett par ljus och en vaniljrökelse som myser upp mitt rum lite extra, allt detta till tonerna av denna gamla favoriten.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0