Oh lover, don't you dare slow it down

Ah shit vad jag är körd i huvudet! Dagen igår var ganska intensiv, idag har jag spenderat fyra timmar i skolan, en timme med jobbiga ärenden och  fem timmar med att jobba. Till råga på allt tog det över en timme att köra hem på den glashala, mörka skogsvägen som dessutom var täckt av dimma. Plötsligt minns jag känslan jag hade över mig hela våren när jag kämpade med skolan som var totalt kaos och jag känner hur tacksam jag är att jag känner såhär några gånger i månaden istället för varje dag som förr. Just därför känner jag att jag kan bita ihop och plugga till samhällsprovet jag har imorgon och hoppas att det finns tid att sova och andas imorgon.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0