J'aime quand tu t'aimes

Jag sitter och ger min bloggfolio ett nytt försök, jag gjorde fel från första början med hela sidan, då brukar det vara bäst att bara radera allt och börja om. Så nu har jag gjort en väldigt basic, stilren header som får hålla tillsvidare så ska vi bara se om jag får ihop det med resten av kodningen.

Idag firade vi ettårsjubileum för vår webbtidning på skolan, jag och Josefin har varit ansvarig och jobbat med det här ett tag. Det visade sig att vår idé med en fiskdamm tydligen var riktigt bra, hela skolan flockades för att få fiska med oss. Själv tyckte jag bäst om de söta saftdrinkarna som kom med finfina paraplyer som platsade jättefint bakom mitt öra. 



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0