Du får mig att se på mig väldigt mycket naknare, världen med dig i den är väldigt mycket vaknare

Hemkommen från jobbet, klev in på stället med en klump i magen, men klev in i mitt hus igen alldeles sprallig och lycklig. Kanske är det tanken på att jag känner mig lite mer maktfull över mitt liv än jag gjorde tidigare idag, kanske det är att det sista jag hörde på radion var en underbar låt, kanske är det tanken av att jag har sovmorgon imorgon, eller så kanske det bara är så. Men jag tror faktiskt det beror på skrattet för mig själv som till följd av min egna kassa humor som uppkom när jag såg ord jag inte visste om att jag skrivit på mitt klotterpapper på jobbet. Jag kan verkligen inte göra två saker samtidigt.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0