Don't you try to tell me that you never loved me

Befinner mig i soffan i kläder som får mig att känna mig som en ängel, helt otroligt hur mycket jag förändras bara genom att byta kläder. Till sällskapet har jag ett helt zoo och en skål kokos. Johanna äter alltid godis när sötsuget blir syndigt, dock så överväger jag att fjäska för pappa så han åker och köper choklad åt mig. Eller så kanske jag bakar kladdkaka. Egentligen borde jag inte för jag åt en himmelsk pizza till middag. 

Nä, jag kan inte blogga nu, tankarna är på hundra andra platser. Jag ska koka kaffe, tända lite rökelse och lägga mig i sänge tillsammans med Haruki Murakami, det var längesen.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0