You know I need you, I'd never let you go

Hej på er! Har inte haft tid att blogga i mitt hektiska och glamorösa liv. Idag var det skola till halv fyra sen drog jag till gymmet där jag hade en halvtimme på mig att träna, valde att köra överkroppen idag och det gick riktigt bra. Har inte styrketränat på över två veckor och formen var ändå bra! Kom hem och slängde i mig mat och försöker samla lite energi senare ska jag iväg på party här i byn. Robert har nämligen skaffat sig en lägenhet här så det blir lite inflyttningsfirande :)

Resten av helgen ska jag bara plugga, städa, tvätta undan kläder och sånt. Roligt liv! Aja, får trösta mig med att jag börjar få trevliga planer och snart är det sommar!

Och jag längtar hit!




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0