We love you, and animals, and raw fish

Hade fan ingen lust att blogga igår, försökte flera gånger men fick verkligen inte ihop något vettigt. Jag tror min blogg kommer ta fett mycket stryk de närmaste veckorna, jag har tre veckor på mig att färdigstäla alla kurser för i år och jag känner att det inte är rimligt. Jag håller humöret uppe med tanken att detta även betyder att det bara är tre veckor till jag får åka till Skåne med mina bitches och uppleva vad jag tror kommer bli mitt bästa minne från gymnasietiden :)

Slutar om ett tag också blir det vernissagemöte sen drar jag och Rebecka till gymmet. Jag blir så jävla deprimerad när jag har så mycket att göra så jag inte har tid att träna, hela världen faller ihop känns det som.

Andra glada nyheter är att mina körning går skitbra, min körlärare har redan börjat fråga om och diskutera min uppkörning och det är ju superbra! :D Nä, nu måste jag verkligen plugga lite, så är det bara.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0