The truth is hard to swallow

Jag är ganska dålig på att uppdatera, men jag känner en stark ovilja att blogga utan vettiga saker att säga eller i alla fall en bild just nu. Jag försöker få ihop det sista med skolan nu, jag slutar ju i princip på måndag, och en massa annat som bara måste göras. Har ett halvt ton tvätt att få bort och ett rum att städa som bara blir stökigare och stökigare. Att rummet går åt fel håll beror helt på Siesta. Har massa grejer jag har köpt liggandes runt i mitt rum som inte kommer ner i väskan än och diverse skräp.

Det enda jag tänker på är det här alltså, hur jag ska få ihop allt den här helgen när jag egentligen bara vill sova, också hur jävla roligt vi kommer ha nästa vecka! Vill bara packa ner allting och dra. Men först har jag saker att göra och eftersom att jag ska vara hemma imorgon hoppas jag få bort en del.

Sen vill jag fylla upp den här väskan så man kan dra igen den och bara tagga!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0