Take whatever you have to take

Försökte blogga tidigare idag men fick inte ihop något som kändes bra. Det kommer jag inte göra nu heller, men whatever. Hade graf imorse och nu är jag klar med den kursen också! Har verkligen inte mycket kvar nu, dock har jag varit så slö så jag har gjort bort allt det roliga och har bara naturkunskap och matte kvar, suck.. Efter lunchen drog jag med Rebecka på äventyr i stan, vi fick leta och fundera hur mycket som helst kändes det som, men vi fick med oss lite fint hem :)

Åker hem om en knapp timme med min kära pappa så jag får övningsköra lite sen blir det bara att möta upp Rasmus och vända om. Vi ska nämligen på middag hos hans mamma och det känns som jag inte varit där på tusen år, ska bli trevligt! Efter det ska jag äntligen låta Josefin Öhlund sluta nojja över Siesta och sen drar vi iväg och slänger upp några affischer. Jag känner nästan doften av bajamajor och öl, so close!


Kommentarer
Postat av: Josefin

vad bra att du tänker på mig:D::D:D

2011-05-24 @ 18:30:58
URL: http://johls.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hehe vad äckligt det där sista lät ^^

2011-05-24 @ 19:49:45
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0