Sockerkick och matteplugg

Var så trött så jag höll på att somna ståendes tidigare, men har genomfört några åtgärder så nu känns det bättre. Somnade en halvtimme tidigare i eftermiddag och det behövdes, trots att jag var död än levande när jag steg upp. Försökte ta tag i matteplugget, men det gick inte. Min söta pappa kokade en stor kanna kaffe åt mig och sen skjutsade han mig till Shell så jag fick köpa lite godis, det är ju den ultimata uppåtkicken faktiskt. Så nu ska jag tugga vidare på chokladen som hade en liten vuxen smak och passar utmärkt till svart kaffe och för andra gången i år gräva ner mig i ett berg av andragradsekvationer.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Fin choklad <3

2011-05-17 @ 12:23:12
URL: http://johls.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0