She loves to dance, she loves to move

Hallå! Befinner mig hos min lilla blondin som inte är blond längre, vad fan är det för jävla svek liksom? Vi har varit och satt upp lite affischer runt om i stan, så det börjar ta sig! Damen står i duschen och jag lagar mat åt henne för hon har onekligen bristande matlagninskunskaper. Själv är jag lite orolig för hur vegbiffar smakar när en köttig kvinna som jag tillagar dom.
Om ett tag åker vi tillbaka in till stan för att dricka en kall i solen någonstans, så sjukt härligt väder! Tror det här blir en perfekt fredagkväll efter en tuff vecka :)
Kul att det här är enda bilden Rebecka har på mig? Tror nästan hon har en hemlig mapp med nakenbilder på mig gömd nånstans..

Kommentarer
Postat av: beakis

hehee du ska bara veta ;D

2011-05-13 @ 22:10:23

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0