Paniken kommer krypandes

Eller det är mer resfeber skulle jag väl säga. Har drömt om Siesta hela natten, helt vilt. Jag var ute och söp med en kille från The Kooks som bjöd mig på drinkar med hundmedicin i? Medan Sara missar tåget, men dyker upp någon timme senare för att hon nitat den ansvariga på SJ typ? xD Tänker på det hela tiden och inser nu att jag ligger efter i planeringen. Har otroligt mycket att göra idag. Det största stressmomentet är att hälften av mina kläder inte är tvättade än.

Har i alla fall nyss varit nere på Ica och köpt färdkost, choklad, tunnbröd och läsk. Nu har jag en lång lista med saker att ta tag i så har inte tid att skjuta upp det längre. Se vad jag har att roa mig med innan tåget avgår, om ynka 30 timmar!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0