På bussen

Sitter på bussen hem nu och jag har faktiskt åkt hela vägen till Råneå med datorn igång utan att bli åksjuk, kanske det är förändring på gång! Det känns i alla fall härligt att kunna fördriva tiden till något vettigt, okej facebook är ju sisådär vettigt, men i alla fall. Skolan idag gick bra, avslutades med yoga på idrotten och det var riktigt skönt. Sen hade jag en timmes väntan på bussen så gick en sväng på stan med Rebecka, hämta lite knark på apoteket sen skulle hon fixa en navelpiercing och då fyndade jag ett nagelack för fem kronor i samma veva. Nice! :D

Vet inte hur kvällen blir idag, mest troligt otroligt lugn och förhoppningsvis bestående av en del plugg.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0