One love

Tog mig till skolan trots att jag var fullt medveten om att vi inte hade någon skola idag, kände inte för att sitta hemma och har dessutom körlektion så kunde inte skita i det direkt. Ska ner om en kvart och köra och jag är faktiskt lite nervös. Det är över en vecka sen jag var på körskolan och att jag dessutom fått uppgifter att göra till den här lektionen gör det inte bättre, min lärare kommer ju tycka jag är en fullständig idiot när han ser vad jag svarat på frågorna.

Efter det blir det att rusa till lunchen sen stannar jag i skolan till två för att göra bort lite plugg, då kan jag unna mig en ledig kväll. Har dessutom fått typ blivit inflamerad i mina axlar så vill undvika datorn en kväll i alla fall!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0