"När du vaknar upp med en kamel på magen har du haft en grym kväll!"

Jag ska fan börja skapa ordspråk och sånt, de finns inga moderna som man förstår vad det betyder typ. Tycker kameler känns mer 2011 är ugglor i mossen. ;)

Orkade inte blogga igår för jag hade en äcklig baksmälla, men det var det fan värt för jag hade grymt roligt på valborg! Jag drog inte hem fören halv fyra på morgonen, eller ja, hem och hem, åkte till Rebecka och däckade i hennes säng med tre andra brudar. Jag gjorde en sjukt god fläskfilé, vi spelade ett riktigt roligt spel som bland annat innebar att jag fick smisk av Sara och fick ge Josefin ett sugmärke.

Drog vidare till Porsön senare och där spenderades natten på två olika fester. Första gången på evigheter det känts som att allting inte gått åt helvete, det var härligt :) Nu får jag dock suga på det här ett tag, jag ska nämligen inte festa fören jag åker till Siesta, men då jävlar!

Fotade inte själv och orkar inte sno massa bilder av folket. Så det så.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0