Mitt liv just nu: Skolarbeten, Siestapepp!

Äntligen är nationella i matte gjort och jag är nästan hundra på att jag klarade, så grymt skönt! Känns som en stor sten fallit från mina axlar typ, men har fortfarande några andra stenar kvar där, närmare bestämt åtta stycken. Usch.. Jaja, jag har funnit ny motivation nu känns det som så det blir nog jättebra! Snart är jag frisk nog att börja träna också, ska bli riktigt skönt, saknar gymmet jättemycket! Blir inte mycket till Skåneform här, men vem fan bryr sig, kommer du ändå se ut som en val efter en dag med vin, öl och x antal langos, kebabrullar och pizzor.

Flash och Word hamnar långt ner i priolistan, jag stirrar bara på den här sidan, haha.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0