Min blödiga sida

Som sagt var jag på riskettan idag och jag har alltid tyckt att det känns som slöseri med tid och ett sätt att lura pengar av folk, men jag ändrade faktiskt åsikt idag. Visst, det mesta är bara att man inte ska dricka och köra och sånt, men det är ändå ett starkt budskap och jag tror faktiskt jag ändrades en del idag. Inte för att jag tänkt köra full tidigare, men jag fattade verkligen hur mycket hemskt som kan hända, jag tänker ju inte direkt när jag sätter mig i bilen att jag eller någon annan kan dö om jag har otur. Hur skulle man hantera det om man råkade döda en annan människa bara för att man kör bil till en kompis och råkar göra en liten missbedömning?

Det sista vi fick göra på kursen var att se en video som rörde mig nästintill tårar. När jag satt där fick jag titta bort för att hålla mig i shack, men nu när jag kollar på den igen kan jag inte låta bli att gråta. Så jävla hemskt vad som kan hända bara för att man gör så små små misstag! Bör även påpekas att informationen jag fick är att alla olyckor här hänt på riktigt och sedan rekonstrueras.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0