Mais depuis ce jour je n'ai qu'un seul et unique regret

Åh jag har noll fokus! Var så glad imorse och trodde det började lösa sig med allt skolarbete, men idag har jag fått två nya uppgifter att ta tag i och nationella i matte att plugga till som verkar helt omöjligt. Det blir lite som att spola tillbaka till den där tunga mattetiden i februari och börja om. Usch! Slutar om ett par timmar och då ska jag sätta upp affischer med Rebecka, ska bli skönt att få göra någonting jag verkligen har kontroll över och komma ut ett tag. Hade velat sitta ute och göra något mysigt senare i eftermiddag/kväll, men vi får väl se hur det blir med det.

Ursäkta franskan.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0