Ledig mitt i veckan

Yep, jag är ledig idag och det är onekligen skönt. Att vara ledig på en onsdag är visserligen inte smidigt om man vill vända på dygnet eller festa, men behöver man bara samla energi som jag är det perfekt! Lämnade min dator i skolan igår för att göra något annat än bara hänga vid den så ska försöka göra något vettigt. Jag kan ju inte plugga utan dator så istället ser jag det som en perfekt dag att ta tag i städningen av mitt rum och även att tvätta lite.

Igårkväll var jag ute och sprang min runda för första gången i år och jag sprang betydligt längre än jag trodde. Jag tänkte inför varje "hållpunkt" att här framme stannar jag, men benen bara gick av sig själv. Idag tänkte jag köra intervallträning i en äckligt brant backe, men mina ben är otroligt möra så vi får se hur mycket jag orkar.

Min mobilkamera är sorglig, riktigt, riktigt sorglig...

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0