Kasta bort mig, förstör mig, byt bort eller köp mig

Alltså mitt liv går bra nu, så är det. I förrgår fick jag jobb och dessutom lön för ett annat jobb jag gjort tidigare, båda var enormt lättande! Igår fick jag veta att jag gott och väl klarat matte b som jag kämpat som ett djur med och jag hade dessutom en körlektion som gick otroligt bra! På kvällen var jag med ett gäng från elevrådet och bowlade och käkade middag och det var riktigt mysigt. Efter det blev det att spela Monopol med Micke och Robert och hälla i sig kaffe som fan, härligt var det.

Idag kommer Sara hit för att plugga lite med mig och ikväll blir det att dricka öl med lite Törefolk, känns som det var år och dar sen vi gjorde det. Ska bli riktigt trevligt! Nu är det dessutom bara nio dagar kvar till vi åker mot Skåne och jag hoppas det här flytet jag verkar ha i livet håller i sig.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0