Jag ska ut och åka tåg

Förbereder mig för en 19 timmar lång tågresa, hur man nu gör det. Jag åkte nattåg i februari förra året och har fått ångest av att se nattåg i ett år efter det, det var så hemskt så det är inte sant. Tvingas ligga ner i en trång kupé med fem främmande människor som älskar att sova är inte så satans trevligt. Jag lovade mig själv att aldrig mer åka nattåg efter det.

Nu är jag däremot taggad. Jag och mina tre flickor har köpt en egen kupé så ingen kan tvinga oss att fälla ner sängarna eller vara grinig. Vi ska dricka någon cider, spela Monopol, spela lite kort, lyssna på musik, snacka skit och tagga Siesta som fan. Jag tror faktiskt det kommer bli en riktig roligt tågresa =D

Stressen är dock oundviklig, jag har skitmycket att göra, så vi hörs väl imorgonkväll när jag är framme hos min kära mamma :)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0