Jag har fått jobb =D

Det finns nog ingen som sökt sommarjobb så intensivt som jag har  gjort, okej nu var jag lite överdriven, men jag har verkligen sökt allting jag hittat ända sen februari. De senaste veckorna har jag fått hem ett välformulerat mejl efter det  andra "vi tackar för din ansökan, bla bla bla".. När det idag damp ner ett brev i brevlådan var förväntingarna höga, men när jag läste första meningen blev jag sjukt besviken eftersom att alla besked påbörjats så.

Men se så fel jag hade, jag fick det! Det var en sådan enorm lättnad så ni förstår inte, var övertygad om att jag skulle gå hela sommaren utan ett enda öre att leva på. Fy fan va härligt! Om jag inte är helt fel på det borde jag dessutom få min lön en vecka före min födelsedag, ojoj vad jag ska fira! =D



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0