I'd rather feel pain than nothing at all

Godmorgon! Blev att festa igår och det var trevligt må jag då säga. Först tog jag en cider hemma hos mig med Rasmus och Sara och sen åkte vi iväg till Gren för att förfesta lite. Efter ett tags surrande där drog vi till Robert som hade fetfest, hela Töre var där! Inklusive en hyfsat stor mängd 40+ folk, det är väl inte standard. Dock blev det alldeles för mycket folk så vi åkte till Siknäs för att dricka hos Jesper. Där blev vi kvar hela natten och det var trevligt. Snubbarna var riktiga idioter och det gillar vi ju :D

Att Jesper dessutom har en kamel på sin toalett gjorde ju inte saken värre direkt ;) Kring två slängde jag mig på en soffa och blev uppsliten halv fyra då vi skulle åka hem, var sjukt dragen då. När jag kom hem lyckades jag med konststycket att slita ner mina gardinstänger och sen att trampa på något mystiskt som skar upp ett relativt djupt sår i min fot, så nu kan jag inte gå, så där rök planerna på att ta tag i löpningen i veckan.

Ska se till att få tag i Saras bilder senare :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0