I care for your heart, but not for it beating

Godmorgon omvärlden! Idag är jag lat som fan, men jag bryr mig faktiskt inte. Ska ta bussen till stan halv tolv, under tiden tar jag en kaffekopp eller två och försöker göra klart en uppgift. Igårkväll gjorde jag klart två kurser så har fått ny motivation nu, så härligt! Har även räknat på att jag bara har fem lektioner kvar innan vi åker mot Skåneland! Så jävla nära nu =D

Idag har jag äntligen fått Sverigeinviga min underbara byxdress jag köpte i Thailand. Jag har bara lite ångest över hur jag ska kunna komma i ett par skor när min fot fortfarande är trasig, vet inte om tofflor är acceptabelt i stan ;)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0