Hemmaträning

Insåg att jag inte kunde unna mig en pluggledig helg och måste snart dyka ner i matten, suck. För att samla lite energi gör jag lite träning först, mitt styrkepass på gymmet blev inställt eftersom att jag vaknade upp och hade skitont i halsen. Inte okej! Så det blir lite ben och mage tänkte jag. Hinner jag blir det kanske en promenad sen också innan jag laddar för en flottigt tv-kväll. Jag älskar att vara dubbel!

Har haft en nyttig vecka och inte ätit godis eller fika alls, det var inte planerat utan det bara blev så. Dock är det dags att ta tag i styrketräningen nu, den har legat på hyllan för länge. Magen må vara nog platt för att jag ska vara nöjd, men några muskler hade ju inte skadat! Benen är det tvärtemot med, har skaffat mig för mycket muskler ;p

Så här är formen idag, lite mer fokus på träningen så är jag redo för beachen! :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0