Fighting like hell for you

Usch vad jag har ont i mina axlar, det är hemskt. Ja, jag vet, borde inte sitta här då men kände att jag behövde slänga upp en liten kort update om min dag som verkar gå åt helvete. Var sjukt trött imorse men tvingade mig själv att stiga upp. Precis när jag ska åka till bussen inser jag att jag glömt min jacka med mitt busskort i hos farmor igår. Åkte till bussen i alla fall, har aldrig varit med om att någon som pendlat till skolan blivit nekad att åka. Tydligen funkar det inte så längre. Fick en jävla dänga av både  busschauffören och bussvärdinnan som sa  åt mig att gå hem. Kul liv!

Somnade om och tänkte åka in för att gå på möte med elevrådet, men självklart försov jag mig då. Alltså jag vill bara gräva ner mig. Nu spöregnar det dessutom så jag kan inte ens gå ut och ta en mysig promenad som jag tänkt. Nä bara att hoppa ner i tv-soffan, senare måste jag trotsa värken i axlarna och göra bort lite skolarbeten.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0