;)

Hej hej! Sitter och underhåller mig med min brors dator, med andra ord nöter jag Siestalåtar på högsta volym med hans ljudsystem. Blev en springrunda, intervallträning i en riktigt brant backe, men efter det gick det inte att jogga hem som jag tänkt mig, benen var helt slut. Beror delvis på träningsvärk och delvis på att jag inte har ätit idag, bra jobbat Johanna!
Så nu ska jag gå ner i köket och slänga ihop en omelett, känner redan hur det vattnas i munnen. Har förresten nyss packat ner all min alkohol i resväskan och inser att jag kommer få offra ett och annat klädesplagg för de där ölen. Det är inte klokt hur dagens ungdomar resonerar! Skrev nyss klart min packlista och den blev dubbelt så lång som jag räknat med, känner på mig att jag kommer få packa om minst 10 gånger innan vi åker.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0