Don't go, I won't let you

Godmorgon! Var otroligt skönt att få sova ut idag, men nu är det bara att vakna till liv. Jag har lovat mig själv att göra klart två uppgifter så jag bara har en kvar att göra i helgen. Sen måste jag tvätta också ska jag även ut och springa. Klockan tre tar jag bussen till Kalix för en anställningsintervju / jobbintroduktion, förstod inte riktigt vad som menades, men det lär vi ju märka! Då återstår bara problemet, vad ska jag ha på mig? Kommer bli en hel del rotandes i garderoben!

Ikväll åker jag och min älskling till Luleå för middag och bio. Det var sjukt längesen vi var ute och det ska bli så härligt. Hade velat ha hela den här helgen till att bara mysa med honom innan vi åker. Älskar dig hjärtat!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0