Are you worth your weight in gold?

Har varit i Pite och sänt radio idag och det gick hyfsat, det var i alla fall riktigt roligt att komma till en ordentligt redaktion och studio jämfört med vår lilla grotta. Efter två timmars bussresa kom jag hem halv sex och då sattes jag på att laga middag som nu har konsumerats. Nu ska jag bara hälla i mig min kaffekopp sen ska jag och Ingela ut och övningsköra på allvar. Det är typ tusen år sen vi körde riktigt långt, så idag blir det bakvägen till Kalix och sen hem igen. Känns riktigt bra eftersom att jag behöver träna på lite grejer som inte går att göra i Töre.

Har körlektion imorgon och vill gärna ha gjort några framsteg och sen har jag dessutom riskettan och jag är måttligt taggad. Nu måste jag röra på mig!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0