Arbetspuls på natten

Nu är jag hemma från stan! Blev som sagt att åka till Rebecka för att Siestatagga lite. Det blev hon, jag och Josse och vi hade riktigt trevligt. Vi smällde upp ett av våra tält i vardagsrummet (det regnade ute) för att se hur det såg ut och även för att veta hur man gör så vi inte ser ut som idioter på onsdag. Våra tält är skitfina, så är det bara! Rebecka bjöd även på pannkakor, skitgulligt och hur gott som helst. Sen övertalade jag och Josefin henne att spela Monopol, men det var en jävla miss, hon körde oss i botten efter bara en timme...

Måste även sammanfatta min fredagkväll i ett par meningar. Middag med älskling på Thai thai, vårrullar, sattay, stekt ris, soppa på kokosmjölk och banana pancake, M - U - M - S ! Sen bio, Hangover 2 och jag höll på att dö, så sjukt rolig film!

Superfina tältet =D Vi kommer ha så mysigt i det flickor ^^



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0