Är så satans less på att pendla!

Nu har jag knappt fyra veckor kvar i skolan och den spontana reaktionen borde vara att man blir skoltrött, men det är jag inte, inte ett dugg faktiskt. Däremot är jag jättetrött på att pendla! Jag spenderar två timmar om dagen på bussen och jag är så otroligt trött på det. Att bussarna går som ett jävla mögel hjälper ju inte heller. Problemet ligger i att jag inte tar mig upp på morgonen för att åka med den hemska bussen 6.35, det är fan inte normalt. Också drar man sig lite för länge så går nästa buss flera timmar senare.

Åh jag orkar inte leva! Jag har sjukt mycket att göra och behöver mycket mer vila än jag får, men ändå slösar jag bort 10 timmar i veckan på en jävla buss!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0