13 timmar och 44 minuter

Godmorgon omvärlden! Klockan är halv sju och jag har varit vaken en halvtimme, klockan ringer inte än på två timmar, men jag har inte ro att sova. Jag har fortfarande massa av saker att göra, en uppgift ska skrivas klart bland annat. Har även lite kvar att packa, en massa musik att ladda ner också måste jag fixa mina naglar och fräscha till mig inför sommaren rent allmänt.

Mina senaste två resor har jag sluppit resfeber, men jag är lite lur på att den kommer tillbaka idag. Känner en molande klump i magen och vaknade med alldeles för hög puls för att vara nyvaken. Om ett tag ska jag äta frukost och då lär jag få reda om jag mår dåligt och i så fall hur mycket. Ska jag gå runt och må illa i 13 timmar kommer jag ju dö.

Men det skiter jag nog i i alla fall, jag är så otroligt taggad så det är inte sant! Kan inte fatta att den här dagen är här, som jag har längtat! Kommer ha den bästa veckan ever , så är det bara :)

Se så fina tält vi har :D Nallade bildena av Rebecka ^^


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0