Thailand ♥

Befinner mig alltsa i Thailand nu och det ar helt underbart! Tangentbordet ar helt fucked up, thaitecken overallt kanner mig helt forvirrad. Idag ar alltsa tredje dagen har och jag ar kar i stallet. Maten ar jattegod, solen skiner och det ar supervarmt hela tiden, manniskorna ar så trevliga och det ar helt enkelt paradiset. Vart hotell ar superlyxigt, verkligen, servicen ar jattebra, våra bungalows ar jattefina och hela omradet ar superfint och frascht.

Varmt ar det, men hur varmt har jag ingen aning om. Inga thailandare verkar vara intresserade av att veta hur varmt det ar, kan iaf saga att det kanns som att ga in i ett vaxthus nar man oppnar ytterdorren. Igar var vi i Khao Lak och shoppade och jag hittade massa fint, fick tag i en jatteakta LV-vaska som jag velat ha hur lange som helst.

Ikvall ska jag och Elin till Khao Lak och festa medan karlarna gar pa Thaiboxning, blir sakert riktigt roligt! Drinkarna har ar ju oslagbara, massa frukt och det basta ar ju absolut att det finns sa mycket ananas! Johanna alskar verkligen ananas, sa ar det bara.

Nu ska jag sluta klottra och bege mig tillbaka till bungalowen och ta en dusch. Sen far man svida om till lite fraschare klader, korta shorts for att festa hela natten blir nog perfekt ;) Hoppas ni fryser, vi hors om ett par dagar!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0