Svar på tal, typ

Fick en kommentar igår som jag vill svara på, men jag hittar inget ställe att ge ett svar på, så det får bli här i bloggen :)

Hej!
Trevlig blogg! Jag undrar vilket hotell ni bodde på det såg så trevligt ut. Ska åka från Koh Lanta till Phuket om några dagar?


Svar: Vi bodde inte i Phuket, utan i Khao Lak som ligger cirka 10 mil söder om Phuket och är en mysig semesterort som har fördelarna att det är väldigt fint och rent där och dessutom billigare än på andra ställen. Vårt hotell var verkligen jättefint, det kunde inte varit bättre på något vis. Det heter Kantary Beach, villas & suites och ligger några km från Khao Lak centrum. Åker du till Khao Lak borde du verkligen ge det en chans :)




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0