På väg

Slänger upp ett tidsinställt inlägg. Just nu sitter jag på flyget mot Thailand och har ungefär halva resan kvar. Jag mår nog skit, men vem fan bryr sig, jag ska till Thailand! Kring ett inatt, svensk tid, sju på morgonen thailändsk, är jag framme och det kommer vara en riktigt jobbig dag men jag ser verkligen fram emot det. Jag förväntar mig en chock när jag kommer fram till vad jag tror kommer vara en helt annan värld.

Anyway, jag lär blogga några gånger under tiden jag är borta men förvänta er inte för mycket, så det här kanske är vad ni hör av mig på några dagar. Vill bara säga att även om jag kommer ha det underbart kommer jag sakna allt här hemma jättemycket, alla vänner och bara mitt vanliga liv. Alla jag känner borde följt med, det tycker jag!




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0