Lyfter lite skrot ;)

Efter en dags rymdforskning i köket åker jag äntligen till gymmet. Idag blir det ett pass på drygt två timmar, under tiden Rasmus tränar. Tänkte köra ett långt och hårt styrkepass, mycket av allt men jag ska träna magen som den aldrig blivit tränad förr. Självklart kan jag inte styrketräna i två timmar, så det blir väl en timmes powerwalk också. Kände av igår när jag sprang att jag är lite krasslig i halsen så vågar inte mer än att promenera idag.

 

Och såhär ser jag ut nu före jag beger mig. Första gången jag postar en bild på mig själv såhär i träningssammanhäng. Självklart såg jag ut som ett jävla emokid på bilden och hur motiverande är det? Istället för att klottra över mitt sadface som emofjortisarna gör (läs jag) tog jag bara bort hela huvudet. :D


Kommentarer
Postat av: Lina

Det såg ut som en skyltdocka först! :o

2011-03-05 @ 21:21:42

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0