Kommer spendera helgen med att plugga :D

Blev precis klar med min "lilla" uppgift i naturkunskap. Det här är bara g-delen, måste komplettera med en sida till på måndag för att få chans till högre betyg, kul liv! Det här är alltså det jag åstadkommit under lovet och jag tycker själv det är rätt bra gjort, men jag har massa, massa kvar.

Jag tittade nyss på min nedräknare till när jag åker till Thailand, fyra dagar och tio timmar. Det känns härligt men jag fick samtidigt panik. Jag har så mycket kvar att göra! Jag ska skriva en fördjupning av en litterär tidsepok, animera min dikt (kommer ta sjukt mycket tid), rita en grej till grafen också har jag matteprov på måndag!!

Så jag ska väl sluta blogga och sluta känna mig nöjd över att jag gjort det här, hänga tvätt och sen dyka ner i pluggandet igen, yeei ^__^


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0