Imorgon ^^

Nu är det bara en dag kvar, det känns helt overkligt. Det är över ett halvårsen vi bokade resan och redan då var jag riktigt taggad, känns som man gått i all evighet och räknat ner, 42 dagar, 27 dagar, en vecka. När man väntar på saker nog länge slutar man till slut fatta att det ska hända på något vis, ni fattar.

Nu är det i alla fall dags och resfebern har kommit. I princip alltid när jag reser blir jag riktigt dålig före jag åker, blir som skakig och allmänt illamående, kan inte sova eller äta och oftast spyr jag, inte mysigt! Imorse kom det alltså för den här resan, lite tidigt, men samtidigt har jag aldrig åkt på en så lång eller tidigt planerad resa. Mår inge bra, men har inte spytt, hoppas det blir bättre.

Det ska i alla fall bli förbannat skönt! Sola, bada, få massa massager och annat mysigt, shoppa, uppleva en annan del av världen och bara vila upp mig och njuta. Jag vill åka nu!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0