I'll just read a book instead

Godmorgon! Blev att stiga upp redan halv nio idag då jag blev väckt av att Rasmus fick ett larm. Tänkte somna om medan han drog iväg och lekte hjälte, men tyvärr startade inte hans bil så han hann inte dit. Surt! Istället tog vi frukost tillsammans och snart ska vi bege oss till Kalix då han har lite ärenden där. Klockan fyra åker jag till gymmet för att springa, ska bli riktigt, riktigt skönt! Idag satsar jag på 30 minuter, lär nog räcka för mig att få ur allt spring ur benen. Har inte tränat sen i lördags så jag har en hel del energi samlad nu.

Ikväll måste jag göra lite nytta och börja ta tag i min hög med skolarbeten, tror jag börjar med Nk-uppgiften ikväll, mest för att den känns absolut segast. Och nu är det bara en vecka kvar till värmen! :D

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0