Hos Rebecka ^^

Sitter hemma hos min lilla sockerärta som precis lagat middag till mig, eller okej, vi lagade middag åt oss. Gott var det! Före det var vi på gymmet och nu ska jag ladda upp för träning igen. Alldeles snart ska vi ut och åka buss runt hela Luleå, vi ska nämligen jobba! Ska ut och sätta upp affischer för Siesta så luleborna slutar tjata om Peace and love och kommer till Skåne istället, lätt mer värt.
Klockan nio åker jag hem och jag lär väl däcka direkt, vill komma in i svensk tid helst igår, så satans less det här!
Anyway, är faktiskt taggad på att åka iväg såhär, jag har faktiskt inte satt min fot på alla stadsdelar i Luleå som jag ser som "min stad" så nu är det faktiskt dags :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0